Monday, September 13, 2010

jealous?

在她的blog里我发现了一个她不曾告诉我的名字...
他们的关系应该很好...我又能做到什么呢?她也不再属于我了...
信息她,她也不回我...不过她却说她一直都在信息"他"...
she even never took the initiative to find me.........
what should i do? i can do not thing?!...that's heart breaking!!
my heart was broke...my love still crying for you....